Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2007 20:04 - И МЪРТВИ...ЧАЙКИТЕ СА БЛИЗО ДО БРЕГА
Автор: vessilinna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 738 Коментари: 0 Гласове:
0



Точно тук ... И точно днес

         пътеките ни се целуват.

         Постой да помълчим!

     На прага преди тръгване.

                          Било поверие.

Щом направиш крачка  и си

                                   тръгнеш...

                   Дъждът ще завали.

Ще се превърне после в сняг.

Той  ще си остане  влюбен,

но кристалите му,

ще замръзват

само нощем,  в очите.

        Ефирно бяла  ме носи

                                   в мислите!

Измисляй ме в сънища, после

ме разказвай, че

била съм огъня в сърцето ти.

Раздадох ти се цялата.

                    До грях и нежност.

Прегръщах те, когато беше тъжен.

Горещи дланите ми.

Мириса на зима в тебе

                                Разтопяваха.

Имаш още малко време

преди тръгване.

После край.  И после

                         всичко свършва…

Две шепи пепел съм.

Вземи ме,когато тръгваш!

                           Не ме забравяй!

Над вода ме разпилей!

Да се слея със вълните.

И мъртви …Чайките,

                         са близо до брега.

Те  никога не са живели

в планините.

 

 

 

 



Тагове:   мъртви,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vessilinna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 165235
Постинги: 69
Коментари: 105
Гласове: 1360
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930